Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:15:47+01:00
2 skutki łamania :

- zaskarzenie pracodawcy przez pracownika do sądu prac
- zerwanie umowy z pracodawcą

2 skutki przestrzegania:
- Awanse i inne tego typu
- stworzenie miłej atmosfery w srodowiskou pracy

:) prosze bardzo
1 5 1
2009-12-18T19:20:50+01:00
Łamanie:
- Pracownicy mogą się zbuntować i odejść z firmy
- Przyczynia się to do powstania niemiłej atmosfery i wojny między pracodawcą, a pracownikami
Przestrzeganie:
- Ludzie łatwiej się ze sobą komunikują, chętniej idą do pracy, a co za tym idzie - wydajniej pracują
- I pracownik, i pracodawca może dostać awans
1 4 1