Odpowiedzi

2009-12-18T19:20:34+01:00
Każdy człowiek powinien zastanowić się nad własnym istnieniem.
Jakie ma on cele w życiu co chce osiągnąć, żeby być spełnionym.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:39:42+01:00
Gdy Sokrates poszukiwał uzasadnienia własnej życiowej drogi, gdy pragnął utwierdzić się we własnych wyborach, odwołał się do starej maksymy, wyrytej nad drzwiami wyroczni w Delfach. Słowa: Poznaj samego siebie, wskazywały drogę do szczęścia, spokoju i mądrości. Poznawszy samego siebie, człowiek mógł zyskać wiedzę wartościową, sięgał prawdy i pewności. Niejako sam stawał się prawda i pewnością i dzięki temu wiedział, co czynić. Ja było ostoją, punktem odniesienia, rdzeniem dobrego życia.
3 3 3
2009-12-18T23:39:32+01:00
Każdy człowiek powinien zastanowić się nad własnym istnieniem.
Jakie ma on cele w życiu co chce osiągnąć, żeby być spełnionym.
3 4 3