Odpowiedzi

2009-12-18T19:22:22+01:00
50cm²=0,005m²
1l=0,001m³

h=v/s
ph=gest*g*h=gest*g*v/s=1000*10*0,2=2000Pa
3 3 3
2009-12-18T19:29:23+01:00
Wg wzoru :
p=F parcie przez S


F=m*a
F=1kg *7m/s = 7kg/m/s

p=7kg m/s / 50 cm2
p=0,14hPa
19 1 19
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T20:45:09+01:00

V=1l=1dm^3=0,001m^3
S=Pp(Pole podstawy)=50cm^2=0,005m^3
d=1000kg/m^3
g=10N/kg

p=?
p=d*g*h [Pa]

V=Pp*h
h=V/Pp [m]
h=0,001/0,005
h=0,2m

p=d*g*h
p=1000*10*0,2
p=2000Pa
7 4 7