Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T19:30:03+01:00
PC oznacza komputery standardu:
przeznaczony przede wszystkim do użytku osobistego np.palmtop ,laptop czy komputer stacjonarny
komputer- którego raczej się nie przenosi tylko trzyma w jednym miejscu na stałe, posiada osobno monitor
1 1 1
2009-12-18T19:33:26+01:00
Pc -komputer ale są różne rodzaje komputeró naprzykład pc i aplle
2009-12-18T19:38:58+01:00
Komputer klasy PC to komputer, który jest zazwyczaj gorszy parametrowo, lecz mniejszy gabarytowo (możemy go przenosić) (np. pocket PC).
Komputer, jako komputer jest ogromną maszyną o bardzo dużej mocy obliczeniowej (np. superkomputery).