Które państwa były wrogami napoleońskiej Francji

-Hiszpanie
-Austria
-Rosja
-Stany Zjednoczone
-Wielka Brytania
-Chiny
-Prusy
-Księstwo Warszawskie
-Królestwo Neapolu
-Szwecja
-Portugalia
-imperium osmańskie

Zaznacz tylko cztery !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:22:49+01:00
Austria
Rosja
Wielka Brytania
Prusy

tak mi się zdaje :)
2 3 2
2009-12-18T19:26:18+01:00
-Szwecja,
-portugalia,
-Rosja,
-Wielka Brytania
2009-12-18T19:38:19+01:00
Wrogie państwa do napoleońskiej Francji to:
- Austria
- Rosja
- Wielka Brytania
- Prusy