Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:57:43+01:00
Jesień - jak może się wydawać pora roku bardzo pochmurna i ponura.
Ja jednak bardzo lubię tą porę roku i bardzo się cieszę, że wreszcie nadeszła.

Dla tej właśnie pory roku właściwe są opady deszczu i coraz szybsze zapadanie
zmroku. Jednak można ją postrzegać znacznie inaczej - jako polską, złotą jesień.
Z drzew spadają złociste liście, pod nogami mamy usłany nimi złocisty dywan,
błyszczący pieknie w słońcu. Ptaki przygotowywują się do dalekich podróży.
Nie jest tak gorąco jak w lecie, a jednocześnie nie tak zimno jak zimą.
Najpiękniejszy w tej porze roku jest krajobraz. Złote dywany, usypane z
lisci leżące pniami ogołoconych drzew.

Myślę, że pierwszy dzień jesieni rozpoczyna piekną i wspaniałą porę roku.
Wystarczy optymistyczne nastawienie i ciepłe ubrania.
2009-12-18T20:02:43+01:00
Jesień-to chyba najpiękniejsza pora roku . Przez cały rok nie mogę doczekać się tego dnia 23.09 -pierwszego dnia . Jesień wzbudza we mnie niesamowite uczucia .
Uwielbiam patrzyć na wiewiórki , które zbierają orzechy . Na jeża , który buszuje wśród przepięknych kolorowych liści .
Nie mogę się doczekać już chwil kiedy będę mogła zjeść dojrzewające na drzewie jesiennie jabłuszka .
Pierwszy dzień wzbudza we mnie wiele uczuć , miłość -kiedy patrzę na to wszystko . Radość kiedy widzę , że ucieszyłam wiewiórkę zbierając jej orzechy na jedną "kupkę" .
Wzbudza się we mnie także nie wielki smutek , bo to co nie tak dawno w sumie się narodziło , zaczyna się z nami żegnać .
Kocham pierwszy dzień jesieni-za wszystko . Za spadające kolorowe liście , za zwierzęta szykujące się do zimy , za zmienną pogodę-za wszystko !
2009-12-18T20:03:41+01:00
Bardzo lubię gdy zaczyna się jesień.Wprawdzie zaczyna się robic zimniej,ale
liście zaczynają żółknąc i zaczyna się piękna ,złota jesień .
Zaczynają się długie wieczory z książką i gorącą herbatą .Mogę siedziec na parapecie i oglądac strugi deszczu płynące z nieba.Gdy leżę pod kocem ,ponieważ nie jestem jeszcze przyzwyczajona do tego chłodu ,myślę o wielu rzeczach.
Uwielbiam jesień .

___________________________________________________________________


Pisz szeroko w zeszycie .