Z góry mówię nie pisać bzdur, bo zgłoszę SPAM !!!
Zadania będą dotyczyły lektury Juliusza Verne'a "W 80 dni dookoła świata", a dokładniej jednego bohatera tej książki : Fileasa Fogga...
To tak, po pierwsze potrzebuję jego wygląd zewnętrzny. Po drugie jego cechy charakteru jego stosunek do ludzi...
Proszę pomóżcie za 50 pkt. chyba się opłaca, co nie?

2

Odpowiedzi

2009-12-18T19:38:29+01:00
Fileas Fogg jest to czterdziestoletni dżentelmen z dobrego domu.Mieszka sam ,jest bogaty.Charakteryzuje sie tym ,ze jest pedantem .Zachowuje się elegancko ,posiada maniery.Słynie ze swojej flegmatyczności.
Potrafił zachowywac się odpowiednio do wybranej sytuacji.Był zrónoważony,spokojny,wszystko poddawał dokłądnym obliczeniom matematycznym,Miał dobre serce.potrafił pomóc
Wysoki blondyn.dobrze ułożony miał wokobrody oraz wąsy.
Zachowywał uczciwośc,odwagę dobroc,sprawiedliwosc.Był jednym z członków clubu :reforma:Nie wiele mówił o sobie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:35:43+01:00
Cechy charakteru:
-zamknięty w sobie, milczący, małomówny
-spokojny, flegmatyczny, zrównoważony
- punktualny
-opanowany
-prawdziwy dżentelmen
-urodziwy
-wytworny
-tajemniczy
-inteligentny
-odważny
-dobry
-wrażliwy( chociaż to ukrywa)
-dokładny
-pewny siebie
-czasem sklęty.
Umiejętności:
-ogromna wiedza geograficzna
-doskonała organizacja czasu
-dobrze strzelał( skoro podją się bitwy;)
-bardzo dobrze grał w wista




_ Fileas Fogg
-około 40 lat
-mieszkał w Londynie( Saville Row Burlington Garden 7)
-członek klubu ,, Reforma"
-samotny (potem wziął ślub z audą)
-zamożny
-miał jednego służacego(Jana Obieżyświata)