Odpowiedzi

2009-12-18T19:46:16+01:00
4.n-3 Ania
n-5 Beata
n+30 Tata
n+28 Mama

5.a)2x+x+2=3x+2
b)x+2x+x+2=4x+2

6.a)4a+2b
b)4a+2b-4

7.a)x+y+1
b)x-3+2y

8.a)k-5
b)2V
c)1/5P

9.a)a^3
b)0,5(a+b)
c)0,5x-5
d)1/3x+10
e)b-a
f)xy

10.a)n; n+1; n+2; n+3
b)k-1+k+k+1=3k
c)(m-2)^2+(m-1)^2+m^2=m^2+2m-2m+4=m^2-m-m+1+m^2=2m^2-m+1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:58:12+01:00
4.
n-3
n-5
n+30
n+28
5.
2x (brat) x+2 (siotra)
x+2x+x+2 (wiek trójki)
6.
4a+2b
b)(4a-1)+2b
7.
a)x+y+1
b)1+x-3+2y
8.
a)k-5
b)2V
c)P/5
9.
a)a3
b)a+b/2
c)x/2 -5
d)x/3 +10
e) b-a
f) xy
10.
a)n, n+1, n+2,
b)k-1+k+k+1
c)m/2 + m2 +m