Odpowiedzi

2009-12-18T19:33:14+01:00
Poniewaz dymanik nie pbedzie przepuszczal temperatury i na dywaniku jest inna a na podlodze inna ;d chyba ;d
2009-12-18T19:36:58+01:00
Dlatego ze stojąc noga na posadzce temperatyura sie zmnienia na zimniejsza a druga noga stojaca na dywaniku daje ciepło poniewasz zimno od posadzki wchłania sie w dywanik
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T19:44:44+01:00
Poniewaz stojac bespośrednio na posadzce odczywamy wpływ zimna jakim posadzka przewodzi gdzie strumień zimna przenikający przez posadzkę skierowany jest w stronę gruntu.Ochładza sie i jest nieprzyjemna dla człowieka.
Natomiast dywanik jest z twardej wełny mineralnej i nie przepuszcza zimna bo go chroni przed nim tak samo jak inny materiał termoizolacyjny.