Wykonaj projekt "Unser Gymnasium" - po niemiecku nasze gimnazjum.
Pytania pomocnicze:
1. Jak nazywa się wasza szkoła.
2. Gdzie ona jest.
3. Jaka jest wasza klasa.
4. Jaki jest wasz nauczyciel / nauczycielka.
5. Co robicie w waszej szkole.
Proszę o jakiś wzór.

Z góry dzięki!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:07:59+01:00
Unsere Schule dieses Gymnasium Nummer [..] - Nasza szkoła to gimnazjum numer ...
Er befindet sich sie in [...] - Znajduje się ona w ...
Unsere Klasse ist sehr fein und hirnverbrannt. Er ist in ihr [15] Mädchen und [10] Burschen - Nasza klasa jest bardzo fajna i zwariowana. Jest w niej [przyklad: 15] dziewczyn i [10] chlopakow.
Unsere Lehrerin ist sehr anspruchsvoll. - Nasza nauczycielka jest bardzo wymagająca.
Finden in unserer Schule statt mathematische Konkurse. Man kann in dem Volleyball und Basketball spielen. - W naszej szkole odbywają się konkursy matematyczne. Można pograć w siatkówkę i koszykówkę
2009-12-18T20:08:23+01:00
1. Wie besuchen die Gimnasium nr 3
(My uczęszczamy do gimnazjum nr 3)
2. Die Gimnasium befinden sich in Warschawa.
(gimnazjum znajduje się w Warszawie)
3. Unsere Klasse ist fantastisch. Wir gehen in die Klasse 1a.
In die Klasse ist 25 Schu"ler.
(Nasza klasa jest fantastyczna. My chodzimy do klasy 1a. W klasie jest 25 uczniów.)
4. Unsere Klassenlehrerin heiBt Ewa XYZ. Sie ist super.
(Nasza nauczycielka nazywa sie Ewa XYZ. Ona jest super.)
5. In die Schule lehren wir eilig. Wir treiben verschiedene Sport.
(W szkole pilnie sie uczymy. Uprawiamy różne sporty. )
2009-12-18T20:37:54+01:00
Gymnasium" - po niemiecku nasze gimnazjum.
Pytania pomocnicze:
1. Jak nazywa się wasza szkoła.
2. Gdzie ona jest.
3. Jaka jest wasza klasa.
4. Jaki jest wasz nauczyciel / nauczycielka.
5. Co robicie w waszej szkole.
Proszę o jakiś wzór.

Zur Zeit besuchen wir das Gymnasium nr. 14.
Die schule befindet sich in Stettin.
In meiner klasse fühle ich mich sehr gut.
Unsere Lehrerin ist sehr anspruchsvoll.
In unserer schule lernen wir.