Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T19:40:08+01:00
Bombki - symbole jabłek z drzewa życia,
opłatek - oznacza pojednanie,
puste miejsce przy stole- pozostawione dla pana Jezusa (biedaka)
pierwsza gwiazdka-gwiazda betlejemska,
choinka - symbol nadziei,
wizyta duszpasterska-oznacza boże błogosławieństwo,
sianko pod obrusem - oznacza miejsce narodzin Jezusa,
ryba-oznacza Jezus Chrystus Boży Syn Zbawiciel.

Myślę ze pomogłem :D



23 4 23
2009-12-18T19:42:07+01:00
. Pierwsza gwiazdka- Gwiazda Betlejemska
. Sianko pod obrusem- przypomina o miejscu narodzin Jezusa
. Bombki- symbole jabłek z Drzewa Życia
. Choinka- Symbolizuje nadzieję
. Opłatek- Symbolizuje pojednanie
. Wizyta duszpasterska- oznacza Boże błogosławieństwo
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:32:29+01:00
Sianko pod obrusem - rozkładamy je na pamiątkę sianka w stajence betlejemskiej,na której leżał nowo narodzony Jezus.

12 potraw wigilijnych - ta liczba przypomina nam o 12 apostołach i o tym,że mamy 12 miesięcy roku.

Opłatek - symbolizuje zjednoczenie z Bogiem oraz więź wspólnoty chrześcijanskiej.

Pierwsza Gwiazdka - przypomina Gwiazdę Betlejemską,która ukazała się trzem mędrcom ze Wschodu wędrującym , by się pokłonić Jezusowi Chrystusowi.

Pasterka - uroczysta msza święta,odprawiana na pamiątkę hołdu złożonego Bożemu Dzięcieciu przez pasterzy.

Choinka - ma szczególne znaczenie. Drzewko bożonarodzeniowe to przypomnienie Drzewa Żywota, którym jest Chrystus.

Daj Naj :D !

30 4 30