Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:47:18+01:00
1.tak, to zależy od szybkości gromadzenia i kumulowania energii.
2. Materia krąży w ekosystemie, ponieważ zmienia swoją formę(na organiczną i nieorganiczną)/ Energia zaś przepływa przez ekosystem, bo jest w procesie fotosyntezy przyswajana przez rośliny, które sa zjadane przez konsumentów I, II i II rzędu, a słońce ją cały czas dostarcza.
1 4 1
2009-12-18T19:48:06+01:00
1. Może mieć (inaczej by go nie zabiło, zjadło)
2. Ponieważ mamy łańcuchy pokarmowe, np. Ziemniak-Stonka ziemniaczana-wrona-orzeł-nawóz (jak orzeł umrze)- ziemniak- stonka ziemniaczana, itd