Odpowiedzi

2009-12-18T19:57:10+01:00
ŁAtwo znaleść ludzi których mozna nazwać Prometeusami XXIw,choć jest ich mało . Np.Taki człowiek może być adwokatem,i mógł pójść na ten zawód tylko dlatego że chce właśnie chronić drugą osobe i bronić jej praw, taką osobę tez można znaleść także w nauczycielu który zostaję po godzinACH by pomóc dziecku który ma problem itd.....mam nadzieję ze może być sory że takie krótkie ....
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T19:59:13+01:00
Moim zdaniem większość ludzi woli pozostawać w cieniu. Kiedy widzą, że komuś dzieje się krzywda wolą nie reagować, ze względu na własne dobro i bezpieczeństwo. Ludzie którzy są nękani lub żyją w fatalnych warunkach powoli zaczynają sie przystosowywać do takiego traktowwania. Mało jest ludzi, którzy chcą pomagać. Jedni się poprostu wstydzą, a inni twierdzą, że sami mają gorzej. Ludzie poprostu boją się winy, która spadłaby na nich gdyby plan działania zawiódł.

I tak coś powymyślaj i chyba będzie dobrze ;) O ile o to ci codziło :0
1 2 1