Odpowiedzi

2009-12-18T20:00:32+01:00
Rdezd ptasi - zioła
Skrzyp - dobrze działa na włosy, skórę i paznokcie
Pokrzywa - odbudowuje włosy
W ziołolecznictwie surowcem jest korzeń MNISZKA (wykopywany jesienią lub wczesną wiosną).
Stosuje się go w schorzeniach wątroby, pęcherzyka żółciowego, przewodu pokarmowego (nieżyty), przyspiesza przemianę materii (działanie odchudzające), obniża poziom cukru (we wczesnych stadiach choroby) i cholesterolu we krwi, a także działa wzmacniająco przy ogólnym osłabieniu (po przebytych chorobach).
Lipa, mięta - herbata
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:06:44+01:00
Nagietek - ako ziółko stosowany jest do leczenia i przemywania ran. Ma działanie przeciwzapalne i rozkurczowe.Niestety nie jest odporny na mszyce

Rosiczka- zabija owady poprzez przylejanie ich do siebie oraz powolne zjadanie ich.Niestety nie nadają się do hodowli w mieszkaniach

Pokrzywa - odbudowuje strukturę włosów, gdy się ją dotknie ;piecze

Skrzyp - podobnie jak pokrzywa odbudowuje skórę oraz paznokcie,niestety do tych działań potrzebne są różne zabiegi

Mniszek lekarski (mleczak) - Stosuje się go w schorzeniach wątroby, pęcherzyka żółciowego, przewodu pokarmowego , przyspiesza przemianę materii , obniża poziom cukru i cholesterolu we krwi, a także działa wzmacniająco przy ogólnym osłabieniu.Niestety aby to uzyskac trzeba uzbierac okolo az 400 sztuk,lubią go także króliki :)
5 3 5