Odpowiedzi

2009-12-18T20:09:11+01:00
V=s/t
v-prędkość
s-droga
t-czas
Wystarczy popodstawiać ;) I jeszcze trzeba wiedzieć że podstawową jednostką prędkości w układzie SI jest m/s ;)

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:12:10+01:00
V=9m/s
t=3s
wzór na predkosć
v=s/t
przekształcając z matematyki wychodzi
v*t=s
czyli podstawiamy
9m/s*3s=27m
bo w jednej sekundzie wykona 9 m czyli 3 sekundy wykona 27. nie trzeba znać nawet dobrze fizyki tylko pomyśleć matematycznie.