Jakie metody kartograficzne zastosujesz do przedstawienia:
a) zróżnicowania lesistości (odsetka powierzchni lasów) w Polsce według województw
b) występowania węgla kamiennego na świecie
c) zróżnicowania rocznej sumy opadów atmosferycznych w Polsce
d) maksymalny zasięgów zlodowaceń czwartorzędowych w Polsce

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T20:14:47+01:00
A Kartodiagramu
b Sygnaturowa
c Izolinie
d Kartogramu
1 5 1
2009-12-18T20:20:01+01:00
A) Metoda Kartodiagramu
b) Metoda Sygnaturowa
c) Metoda Izolinii
d) Metoda Kartogramu
2 5 2