Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:14:47+01:00
Pole podłogi: P=160cm*200cm=32000cm2

a). Pole jednej płytki:
P=10cm*10cm=100cm2

32000cm2:100cm2=320

Odp. Potrzeba 320 płytek.

b). Pole jednej płytki:
P=20cm*20cm=400cm2

32000cm2:400cm2=80

Odp. Potrzeba 80 płytek.

c). Pole jednej płytki:
P=40cm*40cm=1600cm2

32000cm2:1600cm2=20

Odp. Potrzeba 20 płytek.
3 5 3
2009-12-18T20:15:44+01:00
P= a*b
P= 160*200
P= 32000

P= a*a
P= 10*10
P=100

32000:100= 320 płytek

P= a*a
P= 20*20
P= 400

32000:400= 80 płytek

P= a*a
P= 40*40
P=1600

32000:1600= 20 PŁYTEK
3 3 3
2009-12-18T20:21:13+01:00
160cm 200cm

P=16*20=32000dm

a)10cm
P=10*10=100
32000:100=320

b) 20cm

P=20*20=400
32000:400=80

c) 40cm
P=40*40=1600
32000:1600=20
3 3 3