Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:21:24+01:00
Ksiądz dlatego był zadowolony z wizyt diabla bo traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy swoje i spowiadających sie.
26 2 26
2009-12-18T20:22:35+01:00
Był zadowolony ponieważ traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy swoje i innych.
2 5 2
2009-12-18T20:22:03+01:00
1.Największym wrogiem Boga i czlowieka jest szatan

2.Ks.Vianney był zadowolony z wizyty diabła ponieważ traktował to jako zadośćuczynienie

3.Diabeł niepokoił 35 lat proboszcza z Ars
24 4 24