Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:21:57+01:00
Ponieważ ma złe ustawienia w profilu. W preferencjach musi wybrać jakie przedmioty chce rozwiązywać.
2009-12-18T20:23:43+01:00
2009-12-18T20:24:32+01:00
Bo czasem w preferencjach odznaczają się wszystkie przedmioty.
Jak tak mam po każdej nowej wiadomości ;/

Jak koleżanka wchodzi w rozwiąż to powinien być napis "ustaw preferencje" albo coś podobnego i tam należy zaznaczyć wszystkie przedmioty które Cię interesują.