Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:37:34+01:00
Fajne:D
I'm doing my homework

She's doing her homework

I'm from Poland

Chyba źle napisałeś
Yes, he have

I'm in my bedroom
2009-12-18T20:43:04+01:00
Ale co z tym mam zrobić? Przetłumaczyć? Odpowiedzieć?

What are you doing now? (Co Ty teraz robisz?)
I'm doing breakfast. (Robię śniadanie)

What is she doing now? ( Co ona teraz robi?)
She's doing her homework. (Ona odrabia pracę domową)

Where are you from? (Skąd pochodzisz?)
I'm form Poland. (Pochodzę z Polski)

Was he have watch? (Te zdanie jest błędne, w dosłownym tłumaczeniu znaczy to, co "był on miał zegarek?")

Where are you now? (Gdzie Ty teraz jesteś?)
I'm at home. (Teraz jestem w domu)

2009-12-18T20:41:57+01:00
Jeżeli chodzi o przetłumaczenie to prosze;
Co robisz teraz?

Co ona teraz robi?

Skąd pochodzisz?

Czy miał (coś tam coś tam)?

Gdzie są teraz?

A jak o odp do pyt to prosze;
1; I read a book now-Czytam książkę teraz
2;She is now teaching to the test-ona teraz uczy się do testu
3;;I'm from Polish-jestem z polski
4; nie wiem
5;I am now in cinema -jestem teraz w kinie

jak coś to weź na najlepsze ok?
;plizz;
;)