W atlasie szkolnym na mapie w skali 1 : 2 500 000 odległość między naszą miejscowością a Warszawą w linii prostej wynosi 12 cm. Ile kilometrów w rzeczywistości wynosi odległość w linii prostej między tymi miejscowościami? (proszę obliczenia)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:54:03+01:00
2 500 000 * 12 = 3 0000000 cm
3 0000000:100cm= 300000m
300000:1000m = 300 km

Odp. Odległość rzeczywista wynosi 300 km
2009-12-18T20:54:47+01:00
2500000*12cm=30000000cm=300000m=300km
2009-12-18T20:55:27+01:00
W atlasie szkolnym na mapie w skali 1 : 2 500 000 odległość między naszą miejscowością a Warszawą w linii prostej wynosi 12 cm. Ile kilometrów w rzeczywistości wynosi odległość w linii prostej między tymi miejscowościami?

12*2500000=30000000cm=300000m=300km