Odpowiedzi

2009-12-18T20:58:29+01:00
Kwadrat ma wymiary 12x12

liczymy średnicę i patrzymy ile takich średnic zmieści się na jednym boku

śr=2r=6cm

12cm/6cm=2

na drugiej ścianie tak samo i na każdej innej też.

2*2=4

4 koła można wyciąć na takim kwadracie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:00:03+01:00
R=3cm
średnica = 2r=6cm

kwadrat o polu 144cm^ czyli ma boki długości 12 cm

12:6=2 - tyle kół mieści się w jednym rzędzie
12:6=2 - tyle będzie rzędów

2*2=4
Odp.Maksymalnie 4 koła.
2009-12-18T21:01:13+01:00
√144cm²=12cm
3cm*2=6cm
12cm/6cm=2
2*2=4

Odp.: Można z niego wyciąć 4 koła.