Przetłumaczyc mi ten teskt na jezyk angielski, ale normalnie nie z translata czy jakiegos innego tłumacza !

a wiec to ten tekst ;
W zimowy wtorek, pięknej zimy 1994 przyszłam na świat ja śliczna Dominika.
Na początku mojego życia nie byłam obdarzona rzadnym talentem. Choć w przedszkolu bardzo ładnie śpiewałam i rysowałam, z czasem te talenty poprostu wygasły. Aż w końcu pewnego pięknego dnia dokładnie rok temu moja mama zapisała mnie na basen. Od tej pory moim talentem jest pływanie. Pływam od roku a czuje się w tym jak ryba w wodzie. Nie odniosłam w tej dziedzinie jakiś znacznych sukcesów. Ale czuje że ten sport przyniesie mi w przyszłości wiele pozytywnych chwil i sukcesów.


Prosze o przetłumaczenie daje 100 pkt. i mysle ze to duzo ;)
Niech mi to ktos przetlumaczy kto umie angielski !
pozdro ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:57:38+01:00
In the winter on Tuesday, a beautiful winter 1994 I came into the world Dominika.Na pretty early in my life I was not blessed with talent dare. While in kindergarten and sang very nicely drawn, with time, these gifts just expired. And then one fine day exactly a year ago, my mom enrolled me in swimming. From now on, my talent is swimming. I swim a year and feels like a fish in the water. Not in this area, I took some remarkable successes. But he feels that the sport in the future will bring me many positive moments and successes.
2009-12-18T20:57:13+01:00
In the winter on Tuesday, a beautiful winter 1994 I came into the world pretty Dominica.
At the beginning of my life, I was not blessed with talent dare. While in kindergarten and sang very nicely drawn, with time, these gifts just expired. And then one fine ...

pliz jako najlepsze
;)