Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T20:58:27+01:00
Ksiądz Vianney był zadowolony z wizyt diabla bo traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy swoje i spowiadających sie.
1 5 1
2009-12-18T20:59:24+01:00
Ksiądz był zadowolony z wizyt diabla, ponieważ traktował to jako zadośćuczynienie za grzechy swoje i spowiadających się.

Pozdrawiam. :)
1 4 1
2009-12-18T21:41:16+01:00
Ks.Vianney był proboszczem z Ars. Był zadowolony z wizyty diabła ponieważ traktował to jako pokutę i zadośćuczynienie Bogu za grzechy swoje i ludzi, których spowiadał.Diabeł niepokoił go 35 lat.

;))