Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:01:58+01:00
Much happiness, health and success,
are traditional, sincere wishes.
Merry Christmas and a Happy Year.
Let abundantly give, what is the best
2009-12-18T21:04:00+01:00
W te święta,
Niech każdy pamięta,
o kawałku opłatka,
o bieli śnieżnego płatka,
o szopce świątecznej
o modlitwie koniecznej,
o wspólnym kolęd śpiewaniu,
o pysznych potraw zajadaniu,
o pachnących świeczkach,
o tych najdrobniejszych rzeczach...
Żeby święta się udały
I długo były z nami !