Odpowiedzi

2009-12-18T21:03:55+01:00
OTOP(Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków) – Zajmuje się ochroną ptaków dziko żyjących i ich siedlisk, badaniami naukowymi, zbieraniem danych związanych z polską awifauną, propagowaniem wiedzy o ptakach w różnych grupach społecznych i wiekowych.

Ptak znajdujący się w logo, to (prawdopodobnie) wróbel.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:06:30+01:00
OTOP - Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków. OTOP jest jedną z największych organizacji chroniących przyrodę w Polsce. OTOP prowadzi działania zmierzające do ochrony ptaków, a przez to do ochrony całej przyrody.
W logo OTOP-u występuje ptak - wróbel.
1 5 1
2009-12-18T21:33:15+01:00
Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków jest zarejestrowaną, krajową organizacją pozarządową, zajmującą się ochroną dzikich ptaków i miejsc, w których one żyją. Jej celem jest zachowanie dziedzictwa przyrodniczego dla dobra obecnych i przyszłych pokoleń. Są partnerem światowej federacji towarzystw ochrony ptaków - BirdLife International.

Pozdrawiam. :)