Odpowiedzi

2009-12-18T21:06:44+01:00
2009-12-18T21:06:37+01:00
P-pies
m-mysz
k-kot
r-rzepa

k=9p
20m=k
r=6m
p=?

m=r/6
m=k/20
k=9/p

r/6=k/20 <*60
10r=3k
k=10r/3

więc
10r/3=9/p
p=9/10r/3
p=21/10r
p=2.1r

pies jest 2.1 raza cięższy od rzepy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:32:54+01:00
P- pies
m to mysz
k - kot
r- rzepa

p=9k
20m=k
m=r:6

p=9x20m=9x20xr:6=30r

Rzepa jest 30razy cięższa :)
1 5 1