Musze napisać o idolu swoim. A ja nie mam .
Dlatego może zaproponujecie jakieś ciekawe propozycje.
i uwzględnić dlaczego.
tzn. Dlaczego właśnie on/ ona jest twoim idolem. Co takiego w nim nam się podoba, co lubimy w nim itp.

Proszę o rozbudowane propozycje, daje dostyć dużo punktów za to a więc. ; )
Z góry dzięki ;]

2

Odpowiedzi

2009-12-18T21:08:32+01:00
Moją idolką jest Ewa Farna. Bardzo podoba mi się jej głos i wygląd . Jej piosenki maja piękne słowa dotyczące miłości i sensu życia . Ona jest The Best ;P.

ps. Też miałam to na zadanie i dostałam -5 ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:09:33+01:00
Moim idolem jest moja mama. Jest kobietą pracująca i dbającą o dom. Zawsze pomaga w potrzebie. To do niej przybiegamy gdy mamy jakiś problem. To ona otulała nas kołderką, gotowała nam kaszki itp. To ona stara się by było nam jak najlepiej, by niczego nie brakowało. Choć nie jest sławna, niczego nie wynalazła- to właśnie ona jest dla mnie wzorem. Chciałabym być taką jak ona.

Możesz napisać również o jakiejś gwieździe lub wynalazcy, ale myśle, że i tak największym idolem jest własna mama. ;))