Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:19:52+01:00
Święta kojarzą mi się z rodziną, przy pięknie ubranym stole . Jest miła atmosfera, śpiewamy kolędy, a później wszyscy udają się na pasterkę .


życzenia :

W te święta magiczne, życzenia ślę liczne.
Pachnących jodełek z ogromem światełek.
Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.
Prezentów pod choinką od Mikołaja z wesołą minką
Ciepła rodzinnego w Dzień Narodzenia Pańskiego.
Dużo jedzenia na stole,
NIECH TE ŚWIĘTA BĘDĄ WESOŁE!!!
2009-12-18T21:20:36+01:00
Boże narodzenie to czas spotkań rodzinnych i wybaczania sporów. nie liczą sie prezenty ale to co czujemy. jest to czas wybaczania sobie uraz i waśni. liczy sie atmosfera jaka panuje w domu.
z okazji świąt bozego narozenia chciala bym życzyć ci zdrowia szcześcia pomyślnośći moc pieniędzy i udanego sylwestra w gronie najbliższych osób i szcześliwego noweo roku
2 5 2
2009-12-18T21:31:29+01:00
Moimi takimi refleksjami są przemyślenia właśnie na temattego jak będą wyglądać moje świeta.Mam nadzieje ze spedze je razem z rodzina i ze bedziemy razem czekac na przyjscie jezusa na świat. Chciałabym aby moje święta były najlepsze. Bardzo lubię Święta Bozego narodzeniaa.xd To czas kiedy ludzie moga wybaczyc sobie wszystkie błędy i spotkac sie z rodzinom. W święta dzieją się różne rzeczy. Najfajniejsze jest to że razem z rodzinom dzielimy sie opłatkiem i wybaczamy sobie wszelkie błedy. Dla mnie czas przedświąteczny jest czasem do przemyśleń. Święta to magiczny czass i kazdy powinien je spedzic jak najlepiej. wiadomo ze ludzie ktorzy nie maja rodziny czesto swieta moga spedzac z sasiadami lub samemu chociaz nikt by nie chcial sam spedzac świat bo to rodzinny czas. miejmy nadzieje ze takich ludzi nie bedzie i kazdy bedzie mial gdzie przezyc ten cudowny czas .! xD


2 5 2