Odpowiedzi

2009-12-18T21:22:42+01:00
Na giełdzie chodzi o kupowanie akcji firm kiedy są one jak najtańsze a następnie gdy ich cena rosnie sprzedawanie ich na czym się zyskuje ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:26:06+01:00
W wielkim skrócie:Na giełdzie inwestujesz, przewidując notowania poszczególnych firm/kolporacji.

Aby założyć fime musisz wykonać niżej wymienione operacje:
-Rejestracja przedsiębiorcy w Urzędzie Gminy/Miasta
-Reglamentacja działalności gospodarczej
-Zgłoszenie rozpoczęcia działalności do urzędu statystycznego i uzyskanie numeru statystycznego w systemie REGON
-Założenie rachunku bankowego i wyrobienie pieczątku firmowej
-Rejestracja w Urzędzie Skarbowym w celu uzyskania numeru identyfikacji podatkowej NIP
-Zgłoszenie przedsiębiorcy i jego pracowników do zakładu ubezpieczeń społecznych (ZUS)
-Zawiadomienie Państwowej Inspekcji Pracy o zatrudnieniu pracowników