Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:39:18+01:00
100% + 3% = 103% = 1,03

2000 * 1,03^x = 2388,1
1,03^x = 2388,1/2000
1,03^x = 1,19405
x = 6

odp. po 6 latach
1 5 1
2009-12-18T21:47:33+01:00
D=odsetki - 2388.1zł
p=procent - 3
k- kredyt -2000zł
t=czas -?

d=k*p*t/100
2388.1zł=2000zł*3*t/100
2388.1zł=60*t
t=2388.1zł/60
t=40
t=3lata4miesiące
odp.Stan tej lokaty wyniesie 2388.1zł po 3 latach i 4 miesiącach.

*-znak mnożenia
/-znak dzielenia
2 1 2