Musze napisać o idolu. O kim ? ! Pomocy . Dajcie jakieś propozycje. i uwzględnijcie dlaczego. tzn. dlaczego jest naszym idolem, za co lubimy, itp.
Musimy zbierać o nim informacje do końca roku szkolnego . Wycinki z gazet, net itp. Myślałam nad tym, żeby był ktoś dosyć sławny, bo dużo o nich zazwyczaj piszą. ; )
Ale jakie są wasze propozycje
POMOCY !!

3

Odpowiedzi

2009-12-18T21:42:24+01:00
Musisz pomyslec kto cie inspiruje np miley cyrus i dale poszukasz sobie w internecie
2009-12-18T21:43:08+01:00
Napisz o Jakims wykonawcy, naukowcy to chyba nikt sie Ciebie niebedzie pytal czy go Kochasz czy co;/, albo jakis sportowiec ze wygrywa w jakis mistrzostwach, mzoe udziela sie w zyciu itp.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:44:21+01:00
Wzór moralny: Jan Paweł II

Możesz wziąść też jakiegoś sportowca np. o Mariuszu Pudzianowskim się ostatnio dużo pisze

Otylia Jędrzejczak, Justyna Kowalczyk (właśnie sezon rusza)

i wiele wiele innych

Dla Ciebie idolem może być każdy, to zależy tylko od Ciebie