Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T21:50:08+01:00
Młodzi ludzie powinni okazywać patriotyzm przez:
-znanie symboli narodowych;
-szacunek do symboli;
-odpowiednia postawę przy śpiewaniu hymnu państwowego;
-odpowiednie zachowanie w miejscach z naszymi symbolami;
-organizowanie, branie udziału w apelach, akademiach związanych z ze świętami narodowymi;
-uczestnictwo w mszach św. z okazji świąt państwowych;
-powinni kochać swoją ojczyznę i poprawnie posługiwać się naszym językiem;
-godnie reprezentować nasz kraj...
2009-12-18T22:23:54+01:00
Współcześni ludzie okazują swój patriotyzm często nawet o tym nie wiedząc. Współczesny patriota to taka osoba, która szanuje innych, dba o wspólne dobro. Nie możemy wymagać od siebie chęci do walk i bitew na rzecz ojczyzny, ponieważ nie jest to rzecz pierwszorzędna. Naszym obowiązkiem jako patioty jest znanie tekstu Polskiego hymnu i nie wstydzenie jego śpiewać. Musimy postępować godnie, reprezentując siebie jako Polaków. O osobie, która używa wulgarnych wyrazów w stosunku do innych nie można powiedzieć, że jest patriotą. Szanujmy więc naszą ''Polskość' i nie pozwólmy aby społeczeństwo polskie było osądzane jako wulgarne, niekulturalne. Starajmy się być rycerscy na codzień, nie wstydzmy się tego, iż jesteśmy polakami.
1 5 1