Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T22:03:25+01:00
Jeśli bez podatku:
4000 * 1,03 *1,03 * 1,03 *1,03 *1,03 = 4637,10 zł

jeśli z podatkiem, to procent wyniesie: 3% * 80% = 2,4%
a stan lokaty:
4000 * 1,024 * 1,024 * 1,024 *1,024 *1,024 = 4503,60 zł
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T22:04:40+01:00
O=4000x3%x5:100=600
4000+600=4600zł
Odp Po 5 latach stan konta będzie równy 4600zł

Nie jestem pewien, bo robiłem na szybko.