Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T22:06:56+01:00
12m x 4,2 mm=12000mmx 4,2 mm=50400mm2
210mm x 297 mm=62370 mm2
Odp. Korektora nie wystarczy na zamalowanie całej kartki A4 ;)
2009-12-18T22:07:26+01:00
Obliczam powierzchnię jaką jestem w stanie "zamalować" korektorem:
1200 cm * 0,42 cm = 504 cm2

obliczam powierzchnię kartki A4:
21 cm * 29,7 cm = 623,7 cm2

odp.: nie wystarczy
2009-12-18T22:08:47+01:00
Korektor
12m=12000mm
4,2mm
12000*4,2=50400mm^2


kartka
210mm * 297mm=62370mm^2

50400mm^2 < 62370mm^2

korektora nie wystarczy do zamalowania kartki