1. Oceń prawdziwość poniższych zdań:
-powierzchnia 4,5m² to 450 cm². PRAWDA/FAŁSZ
-Gdy zaokrąglimy liczbę 475,63 do rzędu jedności,
otrzymamy 476. PRAWDA/FAŁSZ

2. Oceń prawdziwość zdań:
- W każdym równoległoboku przekątne są równej długości PRAWDA/FAŁSZ

-W każdym prostokącie przekątne przecinają się w połowie. PRAWDA/FAŁSZ

- W każdym kwadracie przekątne są prostopadłe. PRAWDA/FAŁSZ

- W każdym trapezie suma miar sąsiednich kątów wynosi 180stopni PRAWDA/FAŁSZ

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T22:09:29+01:00
1Fałsz
Prawda
2Fałsz
Prawda
Prawda
Prawda (tu nie jestem pewien)
1 5 1
2009-12-18T22:12:20+01:00
A) fałsz
b)prawda

2.a)fałsz
b)prawda
c)fałsz
d)fałsz
1 5 1
2009-12-18T22:20:00+01:00
Powierzchnia 4,5m² to 450 cm². PRAWDA
Gdy zaokrąglimy liczbę 475,63 do rzędu jedności,
otrzymamy 476. PRAWDA
W każdym równoległoboku przekątne są równej długości FAŁSZ
W każdym kwadracie przekątne są prostopadłe. PRAWDA
W każdym trapezie suma miar sąsiednich kątów wynosi 180stopni FAŁSZ
1 5 1