Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T23:09:40+01:00
(216 x 23563 x 73) x [123(174 x 21)] x [0,5 x 8a(a x a - ab) - 2b(-a-a x a)] : (146 x 146 - 146 x 46) =
=371541384*449442*[4a(a²-ab)-2b(-a-a²)]:(21316-6716)=
=371541384*449442*[4a³-4a²b+2ab+2a²b]:14600=
=25448,04*449442*[4a³-2a²b+2ab]=11437417993,68*[4a³-2a²b+2ab]=
=22874835987,36a(2a²-ab+b)
2009-12-18T23:40:10+01:00
216 * 23563 * 73) * [123(174 * 21)] * [0,5 * 8a(a * a - ab) - 2b(-a-a * a)] : (146 * 146 - 146 * 46) =
(5089608 * 73) * (123 * 3654) * [0,5 * 8a(a² - ab) - 2b(-a - a²)] : (21316 – 6716) =
(5089608 * 73) * (123 * 3654) * [0,5 * (8a³ – 8a²b) + 2ab + 2a²b] : (21316 – 6716) =
371 541 384 * 449 442 * [4a³ – 4a²b + 2ab + 2a² b] : 14 600 =
25 448,04 * 449 442 * [4a³ - 2a²b + 2ab] =
11 437 417 993,6 *[4a³ - 2a²b + 2ab] =
11 437 417 993,6 * 2a [2a² - ab + b]