Odpowiedzi

2009-12-18T22:54:11+01:00
Bajt - najmniejsza adresowalna jednostka informacji pamięci komputerowej, składająca się z bitów.

1bajt-8bitow
1KB- 1024 Bajty
1MB - 1024 KB
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-18T22:54:52+01:00
BIT, BAJT
BIT - podstawowa jednostka informacji pamięci komputerowej ("jest" / "nie ma") przyjmująca wartości "1" lub "0".
BAJT - to 8 (osiem) bitów (np. 1001 0110) czyli liczba w systemie dwójkowym składająca się z ośmiu zer lub jedynek w dowolnej kombinacji.

Odpowiednio większe jednostki:

* 1 KB (kilobajt) = 1024 B (bajty),
* 1 MB (megabajt) = 1024 KB,
* 1 GB (gigabajt) = 1024 MB.

2 4 2