Odpowiedzi

2009-12-18T23:12:26+01:00
Chodząc do kościoła, modląc się do Niego, nie bluźnić, nie wypowiadać niepotrzebnie Jego imienia itp.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-18T23:28:14+01:00
Chrześcijaństwo to ciągłe poszukiwanie szczęścia,bycie szczęśliwym na tyle, na ile tylko można.Musi zrozumiec że uznając przyjemność bądź unikanie przykrości za najwyższe lub jedyne dobro, cel życia i naczelny motyw ludzkiego postępowania.Muszą uznać za winnych nieprawości , którzy nadal popadają w grzechy. Jeśli człowiek rzeczywiście czyni dobro, zyskuje najcenniejszą rzecz, jaką na tej ziemi można osiągnąć: pokój.Uczestniczyc we wszystkich nabożeństwach ,musi zmienić w twoim stosunku do własnego zboru.