Odpowiedzi

2009-09-13T18:11:13+02:00
A) 15,27
+ 9,83
= 25,10
b) 37,6
+ 4,82
= 42,42
c) 29
38,2
+ 6,957
= 74,157
d) 62,34
- 28,71
= 33,63
e) 700,3
- 39,8
= 660,5
f) 56,8
- 7,451
= 49,349


liczę,że to pytanie,to żarty,bo nic łatwiejszego później ne będzie
Najlepsza Odpowiedź!
  • wodz
  • Początkujący
2009-09-13T18:15:11+02:00

1) 15,27 4) 62,34
+ 9,83 - 28,71
25,10 33,63

2) 37,6 5) 700,3
+ 4,82 - 39,8
42,42 660,5

3) 29 6) 56,8
+ 38,2 - 7,451
6,957 49,451
64,157