Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T10:17:58+01:00
Udział w liturgii nie powinien być przymusowy.Słowa że udział w liturgii powinien być żywy,czynny i owocny oznaczają to ze powinniśmy w mszy świętej uczestniczyć z własnej woli całym swoim sercem..powinniśmy przystępować do komunii świętej i do wszystkich innych sakramentów świętych np.: spowiedź...Człowiek modli się podwójnie przez śpiew ...
2009-12-19T10:45:02+01:00
Oznacza to, że ten kto bierze udział w liturgi nie powinien cały czas patrzyć na zegarek i kkiedy to się skońszy albo stać i podpierać filar bo mu mama kazała.Tylko powinniem zaangażować się w tą liturgie, iść do komunii, iść do spowiedzi, spiewać modlić się.No i wzasadzie o to chodzi.