Odpowiedzi

2009-12-19T09:08:21+01:00
Granit ze względu na swoje naturalne właściwości ma bardzo szerokie zastosowanie w budownictwie. Polecany jest jako doskonały materiał do realizacji obiektów użyteczności publicznej o dużym natężeniu ruchu osobowego i kołowego. Możliwość wykonania różnej faktury powierzchni (polerowana, płomieniowana, młotkowana) sprawia, że granit może być wykorzystywany wewnątrz i na zewnątrz doskonale spełniając funkcje użytkowe i dekoracyjne. Wykonywane elementy: płyty elewacyjne, płytki posadzkowe, okładziny ścienne, stopnie schodowe, parapety, blaty itp.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T09:11:14+01:00
Jest wytrzymały, więc często jest używany w budownictwie i pojawia się na ulicach, placach. Z granitu mogą być robione: płyty elewacyjne, płytki posadzkowe, okładziny ścienne, stopnie schodowe, parapety, blaty czy lady.
20 3 20