Odpowiedzi

2009-12-19T09:25:12+01:00
Dorośli mają rację gdy boją się o swoje dzieci, chcą aby wcześniej wracali do domu, a nastolatki nie jedziły pod dyskotekach, mają rację w tym, że karzą się uczyć i karzą sprzątać po sobie.
dzieci mają rację, gdy sądzą, że dorośli czasem przesadzają, pózna godzina to 23, a dyskoteki tylko pod opieką starszych kolegów których znają rodzice, mają się uczyć na tyle ile ich stać, mają przynajmniej próbować a sprzątać czasme też się chce.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T09:27:01+01:00
Oczywiście dorośli mają rację kiedy:
Chcą żeby dziecko wracało na czas do domu,
Odbierało telefony,bo po to one są,
Rodzice mają rację,kiedy twierdzą,że utrzymują swoje dzieci i one powinny byc za to wdzięczne,



Dzieci mają swoje racje kiedy;
Nie chcą byc ubezwłasnowolniane,
Kiedy chcą sie spotykac ze znajomymi,
Dzieci majątez rację,co do tego,że powinny dostawac kieszonkowe,bo dzięki temu uczą się gospodarowania pieniędzmi
1 5 1