Odpowiedzi

2009-12-19T09:29:04+01:00
Jak masz :
He do to poprostu to do wstawiasz jako pierwsz czyli bedzie
Do he
Yes,he do.
No,he didn`t
2009-12-19T09:30:56+01:00
Czsu present simple uzywamy mowiac o czynnosciach rutynowych przyzwyczajeniach i niezmiennych stanach rzeczy

Claire lives in Leeds-twierdzace
She doesn't live in London-przeczace
Does Theo live in England?-pytanie
inaczej nie wiem:D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T09:32:49+01:00
W trzeciej osobie zawsze musisz dodac końcówkę -s
albo -es np. does,goes ewentualnie -y to zmieniasz końcówke na -ies
usually, always, often, sometimes takich zwrotów się często używa

przeczenia:
I don't like .....
You don't like.....
She doesn't like....
They don't like

pytania:
Najpierw Do albo Does
potem osoba np. They
potem czasownik
I na końcu reszta zdania