Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T10:28:17+01:00
Pantofelek, świdrowiec, ameba, euglena, zarodziec
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T10:32:42+01:00
Pantofelek, okrzemka,ameba, euglena, świdrowiec i zarodziec.
3 3 3
2009-12-19T10:33:20+01:00
TAK
pantofelek
ameba
zarodziec
okrzemka
euglena

NIE
morszczyn nie

NIBY TAK ALE NIE JEST WIĘC ZALICZĘ DO NIE ;P
świdrowiec jest jednokomórkowy żyjący w kolonii
2 3 2