1)jest częścią słupka łączącą znamię z zalążnią
2)przez nią z ziarna pyłku męskie komórki płciowe docierają do zalążka.
3)jest częścią pręcika, w której powstają gamety męskie
4)w tej grupie roślin nasiona są ukryte w owocu
5)chroni go zalążnia
6)przeniesienie ziarna pyłku na znamię słupka.
7)trafia na nie pyłek
8)jest częścią pręcika, na której jest osadzany pylnik

z góry dzięki ;* ;d

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T10:33:29+01:00
1Szyjka słupka
2Łagiewkę pyłkową
3Woreczek pyłkowy (lub pylnik)
4Okrytonasienne
5 zalążek(chyba)
6Zapylenie
7Znamię słupka
8nitka pręcika
23 3 23
2009-12-19T10:39:11+01:00
1.szyjka słupka
2.łagiewka pyłkowa
3.pylnik
4.okrytonasienne
5.zalążek
6.zapylenie
7.znamię słupka
8.woreczek pyłkowy
15 3 15
2009-12-19T16:29:43+01:00
1.Szyjka słupka
2.Łagiewkę pyłkową
3.Woreczek pyłkowy
4.Okrytonasienne
5.Zalążek
6.Zapylenie
7.Znamię słupka
8.Nitka pręcika
21 2 21