Odpowiedzi

2009-12-19T10:42:00+01:00
Zauważmy, że po każdych siedmiu dniach będzie znowu wtorek. Musimy więc odpowiedzieć na pytanie jaką resztę z dzielenia przez 7 daje 1000.
1000 = 7*142 + 6
Reszta wynosi 6, więc wystarczy od wtorku odliczyć sześć dni do przodu. Będzie to poniedziałek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-19T10:41:27+01:00
1000:7=142,6
spr
142*7= 994
1000-994=6
do wtorku dodajesz jeszcze szesc dni. to bedzie poniedziałek
1 5 1