Mam 4 zadania z wykresami tyle że niewiem w która stronę zrobić te linie i proszę o załączniki oczywiście ;D
Z gÓry dzięKi ;*

1.Narysuj wykres zależności drogi od czasu w ruchu jednostajnym prostoliniowym dla prędkości 4m/s
2.-||-||-||- przyspieszenia od czasu w ruchu jednost. przysp. prost. dla przyspieszenia 2m/s2
3.-||-||-||-prędkości od czasu w ruchu jednost. prost. dla prędkości 5m/s
4.-||-||-|| prędkości od czasu w ruchu jednostajnym przysp. prost. dla przyspieszenia 3m/s2
Proszę o pomoc ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T12:05:37+01:00
Masz rozwiązane numerami. Tam gdzie nie ma liczb to znaczy że jest dowolna.
1 5 1
2009-12-19T12:19:34+01:00
Mam nadzieję, że pomogłam. :) Odpowiedzi w załączniku.
1 5 1