Odpowiedzi

2009-09-13T18:18:51+02:00
Święta trójco wspomagaj mnie i moją rodzinę ja uciekam się przed Twe obliczę prosząc o potrzebne łaski. Święta Maryjo za Twoim wstawiennictwem proszę Boga o wysłuchanie moich modlitw. Duchu Święty wysłuchaj i udziel pomocy, przez wstawiennictwo Trójcy Świętej. Amen.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-13T18:32:25+02:00
Panie daj mi odwage , odwage przed tym co zle abym zawsze czynila dobro i lekala sie zla panie daj mi odwage panie badz ze mna kazdego dnia i kazdej nocy podpowiadaj mi co jest dobre a co zle amen.
6 4 6