Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-19T11:05:06+01:00
1. barszcz z uszkami – barszczyk, jak barszczyk, ale tak na prawdę istotą tego przepisu są uszka wigilijne
2. kapusta z grochem – choć bardziej po ludzku brzmiałoby groch z kapustą.
3. kapusta z grzybami
4. karp – co prawda, tradycyjnie potrawy powinny być bezmięsne i bez tłuszczów zwierzęcych – ale w 2003 Kościół katolicki zniósł ten wymóg – aby było tradycyjnie zatem zamiast wieprzka w naszym przepisie jest nadal karp, ale lekko pokropiony;)
5. kluski z makiem
6. kompot z suszonych owoców
7. kotleciki z ryżu
8. kutia
9. paszteciki z grzybami
10. pierogi z kapustą i grzybami oraz z kminkiem – na dobre trawienie…
11. śledzie
12. zupa migdałowa
38 4 38
2009-12-19T11:12:35+01:00
1. Śledzie
2. Barszcz
3. Kapusta z grzybami
4. Karp
5. Kluski z makiem
6. Pierogi z kapustą
7. Kutia
8. Kapusta z grochem
9. Zupa migdałowa
10.Paszteciki z grzybami
11.Kompot z suszonych owoców
12.Kotleciki z ryżu
2009-12-19T11:33:16+01:00
1)barszcz z uszkami
2)karp smażonym
3)karp w galarecie
4)kapusta z grochem
5)kapusta z grzybami
6)pierogi z kapusta
7)gołąbki
8)kutia
9)kluski z makiem
10)makówki
11)paszteciki z grzybami
12)kulebiak